Einde Australie - Reisverslag uit Darwin, Australië van Debbie & Dirk - WaarBenJij.nu Einde Australie - Reisverslag uit Darwin, Australië van Debbie & Dirk - WaarBenJij.nu

Einde Australie

Door: Deb&Dirk

Blijf op de hoogte en volg Debbie & Dirk

16 April 2008 | Australië, Darwin

Nou, hier zitten we dan, wachten op de shuttle naar t vliegveld, over een paar uurtjes vliegen we naar Singapore! Komen we om half 4 aan, lekker fijn. En dan een hotel zoeken, luxe! Eigen bed en badkamer, ook wel weer fijn.

Twee nachtjes, wat inkopen doen, en dan naar Padang, Indonesie. Hutje aan t strand zoeken, en uitrusten en verdere plannen maken!

Australie was goed. Veel meegemaakt, teveel om op te noemen, om nooit te vergeten, het was zeker de moeite waard. Of we ooit nog terug gaan weten we nog niet. Klinkt gek, maar vooral het werken maakte het bijzonder. Veel mensen ontmoet en nieuwe dingen gedaan. Het land is op een aantal plaatsen schitterend, maar je moet wel een pokke-eind reizen om alles te kunnen zien.

Onze 5 mooiste plekken; allemaal even mooi:

- Noord-Queensland, regenwoud aan zee,
- Queensland, De WhitSunday eilanden,
- Het landschap in Queensland, 300km inland
- De kust aan de Nullarbor plain en de bergen, zuid-West Australie,
- Regenwoud en watervallen in Kakadu National park, Northern Territory

Verder willen we ooit nog zien: (als we 65 zijn ofzo)
- Tasmania, het eiland
- De Kimberleys, noord-West Australie
- De Flinders Ranges, Uluru en Kings Canyon, in t midden, Northern Territory.

Het is wel vreemd om te vertrekken, toch of je een beetje thuis achter je laat. Maar ook weer eindelijk een nieuw avontuur, Azie was toch eigenlijk altijd het doel van onze reis. We hebben al zoveel mooie verhalen gehoord en dingen gelezen, het wordt goed.

We zijn nu langzaam bezig met de terugreis, we hebben nog geen flauw idee hoelang het gaat duren, maar vast geen heel jaar meer. Als t geld op is, komen we thuis, lekker bij pa en ma eten enzo... misschien hebben ze nog wel ff een kamertje vrij ook..

Nou, dit was het dan, voor de laatste keer, D&D actie-nieuws vanuit Australie.

• 17 April 2008 - 08:48

Ans E:

Genoten van jullie reisverslagen!!!!
    Ga misschien het laatste rijtje ondernemen moet relax zijn of niet?
    Nog een hele fijne tijd.
    Lieve groeten
    Ans E

• 17 April 2008 - 10:25

Pam Maas:

Wow, wat een verhalen telkens weer joh!!
    Een hele fijne *verdere terug-* reis & keep us posted!!:D

Groetjes!! xx

• 17 April 2008 - 21:47

Walter:

Langzaam bezig aan de terugreis... klinkt gek, omdat jullie waarschijnlijk nog veel mee gaan maken in Indonesië enzo. Veel plezier in Azië!

xWalter

• 18 April 2008 - 09:28

Daphne:

Hey Deb, bedankt voor je berichtje op 'onze' site. Ja vergeleken met jullie is ons reisje natuurlijk erg kort, maar dat nam niet weg dat ik ook even hier een dagboek heb aangemaakt. Toch leuk voor de mensen thuis om mee te kunnen lezen wat je allemaal uitvreet in het buitenland.
    Wij gaan naar Java, Bali en Sulawesi en het wordt geen strandvakantie, hooguit de laatste paar dagen. De broer van mijn tante woont in Indonesië en via hem hebben we veel kunnen regelen, ideaal dus! We gaan ook rondtrekken.

Tjonge jullie zijn inmiddels echt al lang weg hè, wat een reis zeg! Geweldig om te lezen!

Nou als jullie dan alvast voorgenieten van het prachtige Indonesië, dan doen wij dat straks! Laat maar weten hoe het daar is, kan ik me nog meer verheugen dan nu... (voor zover dat nog mogelijk is, haha!)

Xie Daf

• 18 April 2008 - 20:22

Nicol:

Goh bezig met de terug reis. We hadden het er op het werk nog over Wat jullie verdere plannen waren. Best raar was aan jullie verhalen gewend geraakt. Hoop dat jullie nog veel plezier hebben groetjes nicol

• 20 April 2008 - 07:56

Margo:

hoi D&D...
    Als je het goed plant dan heb je bijna een jaar lang(beetje overdreven) zomer gehad,dat is toch relaxt...
    Veelplezier nog...

• 20 April 2008 - 09:08

Jesse:

dag lieve debbie en dirk ik heb een zusje gekregen en ze heet daelyn ze 50 cm en 3440 gram de bevalling ging zeer snel het was donderdag morgen om 02.38 p.s. kan papa mee als jullie 65 zijn xxxxxxxxxxxxxx ons

• 20 April 2008 - 19:57

Xxx:

tante lulu ook!

Debbie & Dirk

EINDELIJK het is zover we gaan onze droom waarmaken: OP WERELDREIS!!! Nou ja 'wereld'reis... we gaan op reis om een klein stukje van de wereld te zien. Om te weten hoe het is rond te trekken met alle vrijheden en beperkingen. Lachen, huilen, werken, vakantie vieren en geweldige dingen zien, horen, ruiken en voelen. Hopelijk kunnen we genoeg tijd en mogelijkheden vinden om jullie daarvan een beetje op de hoogte te houden!! Hier alvast wat oude foto's voor de fun.. (x Deb)